poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Konkurs Mamo to ja + jesienna chandra w pakiecie

Pierwsza notka za mna, czyli jak to sie mowi: pierwsze koty za ploty!
A dzisiaj trochę chaotycznie Miałam pokazać wam ciuszki jakie upolowałam w galeri i w sh (kocham je!) ale Maja nie miała nastroju do zdjęć...z resztą same zobaczcie. Tylko tyle udało mi się zrobić, po 30 min zrezygnowałam. Od kilku dnni ma "muchy w nosie" a to chyba za sprawą nieszczęsnych trójek, które jej wychodzą. Mnie z kolei boli ząb więc obydwie nie śpimy po nocach. Za oknem szaleje wiatr, co chwilę pada i modlę się, żeby nie dopadła mnie jesienna handra ;) :(
Oprócz ząbków Maja ostatnio zaczyna pokazywać swoje foszki i wpada w mini histerie jeśli nie dostanie tego czego chce. Ostatnio była wojna o pilota, gdy jej go zabrałam położyła się na dywan i zaczeła drzeć jakby ją ktoś obdzierał ze skóry. Najlepsze jest to, że nawet łzy przy tym nie uroniła. Oj ciężkie czasy nadchodzą i matki cierpliwość zostanie wystawiona na ciężką próbę.
 Jak sobie radzić z takim zachowaniem?
 Ja staram się nie zwracać uwagi i czekać aż się uspokoi ale ostatnio darła się przez ok 30 min a na drugi dzień miała chrypę z tego wszystkiego. Może macie jakieś sprawdzone sposoby?
***
Nawiązują jeszcze do tytuły posta dwa dni temu kupiłam gazetę "Mamo to ja" i moją uwagę zwrócił bardzo fajny konkurs. Co 3 miesiące wybierają jedno dziecko, którego zdjęcie ukaże się na okładce. Pomyślałam, że wyślę zdjęcie Majki, a co mi tam ;) Nagrody fajne, bo prócz zdjęcia na okładce zwycięzca otrzymuje całą sesje na płycie i 1000zł. Jedyne, co należy zrobić to wysłać zdjęcie naszej pociechy i czekać ;) Ważne jest również to, że zwyciezców wybiera redakcja a nie ludzie, więc raczej nie ma mowy o oszustwie. 

Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie to wchodźcie tutaj ;D

Zapraszam to obserwowania mojego Instagrama (klik po lewej stronie) 
A teraz zdjęcia naszych łupów: ;)








I nasze konkursowe zdjęcie ;)

Pozdrawiam ;*




9 komentarzy:

  1. Cudna..Cudna..i jeszcze raz cudna...
    Ja też swojej kupiłam Body z H&M.

    Pozdrawiamy
    W&A
    http://mygirly-childworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super gatunkowo i do tego trafiłam na promocję- body + legginsy w serduszka za 39.90 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny u Nas ;)
    Super ciuszki- aż nie mozna oczek oderwać ;)
    A co do konkursu uważam, że to świetna sprawa jak mała nie boi się aparatu i lubi pozować ;) Coś przyjemnego ;)
    Dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziecięce ciuszki są takie słodkie! Nigdy nie mogę się oprzeć!

    Pozdrawiam!

    PS. Jestem z okolic Jeleniej Góry, a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia powiedz mi czy te body z h&m love nie zafarbowało sid od tego serduszka??? Bo ja miałam takiego pecha jestem wściekła nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło z rzeczami z h&m ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze no co ty? prałam je juz 2 razy i nic się takiego nie stało...może za wysoka temperatura albo coś? :( szkodaaaa....spróbuj odplamiacza lovela dla dzieci jest bardzo dobry

      Usuń
  6. Właśnie pralarm ręcznie....�� jak znajdę paragon oddam hehe
    Teraz na c&A jest świetna bluza za 29.90 myszki minne sprzedają się jak świeże bułeczki nie wiem czy lubisz myszkę no ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza piękna, może się skuszę ;D a co do body to kupowałaś je samo czy na tej promocji body+spodnie za 39.90? Bo jeśli na promocji to nie wiem jak przy wymianie, ale przy zwrocie uwzględniają tylko jeśli oddaje się komplet, nie można pojedyńczej rzeczy.

      Usuń