piątek, 28 listopada 2014

Tańsze "LEGO" pod choinkę

Z racji tego, że zbliżają się święta postanowiłam trochę poszperać i poszukać czy są tańsze "zamienniki" znanych i nieziemsko drogich klocków LEGO. A to wszystko dlatego, że chrześniak zażyczył sobie od Mikołaja farmę, sklep albo straż pożarną....a najlepiej cały pakiet. Normalnie się załamałam. Wydatek na kilka stówek. Święta świętami ale nie dajmy się zwariować...Pewnie gdybym szastała kasą na lewo i prawo nie robiłabym całej "afery" ale wiem, że nie jestem jedyną mamą, dla której taki wydatek jest niemożliwy, dlatego postanowiłam poszukać jakiś tańszych zamienników. Może już słyszałyście o klockach Dromader. Zestawów pełno, zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca. Małe, duże, gigantyczne....co sobie zażyczycie :) Dużym plusem jest to, że pasują do oryginalnych klocków lego a są przynajmniej połowę tańsze. Jedyny minus jaki znalazłam  to brak odpowiednika LEGO DUPLO. Duplo możemy kupić już w przedziale wiekowym 1,5-3 lata, natomiast DROMADER dopiero od 3 lat. Możliwe, że są gdzieś dostępne wersje dla najmłodszych ale ja takowych nie znalazłam :) Kilka przykładowych zestawów:


576 elementów, ok. 80 zł
177 elementów, ok 30zł
779 elementów, ok 150 zł

 Polecam zajrzeć na allegro. Na pewno znajdziecie coś ciekawego. A jeśli nie macie pomysłu na prezent dla tych najmłodszych ale najbardziej wymagających gagatków, to zrobiłam mały przegląd zabawek córki. Hiciory Majki:

Laptop FP, córka dostała na roczek, teraz ma 15 miesięcy i dalej się nim bawi. Jest bardzo lekki a co najważniejsze dźwięki nie doprowadzają mnie do szału ;p Polecany od 6 msy


Telefon FP dwujęzyczny. Również bardzo lekki z regulacją głośności ;)


Żółwik do kąpieli vtech. Super zabaweczka. Uczy kolorów, kształtów. Żółw ma przyjemny głosik




Gąsieniczka, zdecydowany numer jeden. Pierwsza grzechotka Majki z prawdziwego zdarzenia. Ulubieniec. Nawt dzisiaj do niej powraca i czasem się nią bawi :)


Grający miś. Po naciśnięciu na brzuszek słyszymy dwie kołysanki i "oddech" misia. Dosyć duży, bardzo milutki, w sam raz do spania :) Dostępny w wersji dla chłopców- niebieski :)


Lampka nocna i tęczowy projektor w jednym. Do wyboru 3 tryby: Lampki nocnej, projektora i projektora z melodyjkami. Hicior do dziś. Jedyny minus, to brak regulacji głośności. 

        

Jest jeszcze sporo zabawek, którymi Majka lubi się bawić ale te zdecydowanie sprawdziły się u nas najlepiej. Jeśli macie starsze dzieci to podrzućcie w komentarzach swoje must have, może skorzystamy i my :D
A wszystkich, którzy jeszcze nie widzieli odsyłam na fb na majaimama. Tam wrzucam moje filcowy "wypociny" więc lajkować mi w tej chwili i składać zamówienia!!! :D

:**

3 komentarze:

  1. dobrze wiedzieć, bo mój chrześniak też uwielbia klocki :) ma 5 latek. Może też mu coś poszukam :) bardzo pomocne takie posty :) pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawki dla 5latka
    http://natandleo.blogspot.com/2014/11/prezenty-dla-5-latka.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiej grubosci kupujesz filc?:)
    P.S. Jestescie cudowne kobitki! Majunia sliczna po mamusi:) duzo dobrego Wam zycze bo zaslugujecie na to!;**

    OdpowiedzUsuń